fredag 22. august 2008

Lenge siden.

Heii;D
Nå er det lenge siden jeg har skrivi her igjen. Men det har vært fordi jeg ikke har hatt nett da, men nå er det tilbake!:D JIPPI:D Det har egentlig ikke skjedd så mye i det siste, eller det har jo egentlig det siden jeg snart skal å nytt rom :D Har jo kjørt masse moped da det er så morro nå når jeg endelig får det til. Har fått et prosjekt på skolen nå da. Vi skal nemlig lage film i Kunst & Håndtverk. Jeg og Kari-Mette (Bestis) skal lage en "skrekkfilm" den blir morsom (håper jeg;p). Når vi får filma og sånn kanskje jeg legger den ut på youtube.com og legger den inn her?! Jo tilbake til i dag; var på skolen som vanlig, og når jeg kom hjem så jeg litt på tv og så gikk jeg igang på rommet mitt. Fy søren så mye dritt jeg egentlig har. Men skal nok kaste mye i mårra også. Åja det glemte jeg tror jeg får male i mårra også:D
Men nå må jeg sove, blir en laaaaang dag i mårra!
Så god natt til dere alle som leser dette:D Dere er så snille:)
Mange klemmer fra M-K:D

1 kommentar:

sidsel sa...

kjempefint det jenta mi. jobber du hart så blir du nok ferdig en gang.
koz mamma