tirsdag 19. august 2008

Tirsdag, andre skoledag

Hei:D
Nå har jeg kommet hjem fra skolen. Vi hadde jo sånn bli kjent dag med 8.klasse i dag og det var jo morro. Klassen var delt i to; en ute gruppe og en inne gruppe. Jeg var på inne gruppa og skulle hjelpe 8.klassinger i gymsalen. Gruppa mi drev med noe som vi kalte "Tarzan tau". Det gikk ut på og svinge seg i tauet og skrike:P hehe neida, de skulle svinge seg i tauet og sleppe seg ned på tjukkassen. Mange syns det var kjedelig men jeg syns det var litt morsomt og se dem drite seg litt ut. Morten som var på gruppa mi skulle vise åssen man skulle gjøre, og så svingte han seg i tauet og landet rett ved siden av tjukkassen.! Haha trodde jeg skulle ledd meg ihjel. Men gjorde det ikke da:P
Men nå skal jeg sette bokbind på bøkene mine og så skal jeg ut og kjøre moped!
Vi snakkes.

Mange klemmer fra M-K:D

1 kommentar:

sidsel sa...

Har jeg ikke sagt til deg at du ikke skal väre slem mot Morten;)