mandag 18. august 2008

Skole igjen=(

Hei!
Ja nå er det lenge siden jeg har skrivi her. Det har faktisk ikke skjedd så mye, kom hjem i fra Sverige på torsdag etter og ha vært der to uker. Og i dag så begynte jeg på skolen igjen, huff siste året på ungdomskolen, det er det året som teller vet dere så jeg må skjerpe meg skikkelig. Det er alle eksamener og sånne ting vi må igjennom, men jeg overlever vel håper jeg:P I morgen skal vi ha sånn bli kjent dag med 8.klasse, blir jo morro det vi blir jo nesten som faddere for dem.
Men nå tror jeg at jeg skal legge meg, var oppe kl 05.15 i dag bare for å våkne ordentlig til første time :P Så natta så skal jeg skrive mer i morgen om hvordan den dagen med 8.klasse var.

Mange klemmer fra M-K:D

1 kommentar:

Ammi sa...

Kul att börja skolan :-P...lagt en länk till dig på min blogg..kram tjejen!!!